
KONTAKTNI PODATKI
ZASEBNI VRTEC ZARJA Perovo 28 1241 Kamnik | Tel.: 05 90 75 300 GSM.: 040 773 103 Elektronski naslov: info@vrteczarja.si |
Odprti smo od pon – pet: od 6.00 do 17.00
Ideja o likovnem natečaju za otroke v starostnem razponu od 1 do 9 let na temo senzorike, ki je v pedagoških procesih vse bolj raziskovana in jo tudi v našem vrtcu vpeljujemo v pedagoško delo, je bila v vrtcu Zarja prvič izpeljana v šolskem letu 2016/17. Ker smo že prvič naleteli na zelo dober odziv sodelujočih, smo z likovnimi natečaji nadaljevali.
Po letu 2021, ko smo ob 10. obletnici vrtca Zarja v mesecu marcu razstavili izdelke izpod rok otrok našega vrtca, bo natečaj postal bienalen.
Že od vsega začetka skrbimo za strokovno podprt izbor najboljših likovnih del. Strokovno komisijo za ocenjevanje prejetih likovnih izdelkov sestavljajo dr. Uršula Podobnik, višja predavateljica za področje likovne pedagogike iz Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, Saša Bučan, umetnostna zgodovinarka in kustosinja Galerije Miha Maleša ter Zdenka Brglez Trtnik, profesorica likovne umetnosti ter vzgojiteljica v vrtcu Zarja.
Galerije v Kamniku nam v mesecu marcu odstopijo svoje stene, kjer razstavimo najboljša izmed prejetih likovnih del. Vsa leta nam ob strani stojijo partnerji, ki z manjšimi materialnimi prispevki omogočijo, da otroci, ki so ustvarili najboljše likovne izdelke, poleg priznanj, domov odnesejo tudi materialne nagrade. Nenazadnje pa si lahko vsa najboljša likovna dela ogledamo v virtualnem katalogu, ki je objavljen na spletni strani Vrtca Zarja. Vsi zaposleni v vrtcu Zarja na svoj način pripomoremo, da je tako natečaj, kot tudi razstave in otvoritev s podelitvijo priznanj najboljšim, izpeljan pregledno, strokovno in svečano.
Vsakoletna naloga otrok in njihovih mentorjev je, da raziskujejo svoje čute in občutja na dano tematiko nato likovno upodobijo. Do sedaj smo razpisali naslednje teme:
Vemo, da polje senzorike v vizualnih upodobitvah najmlajših še ni izčrpano, in da tudi s spremljanjem našega natečaja lahko rastemo v najrazličnejših pedagoških pristopih in izvedbah različnih tematik. Z odpiranjem galerijskih prostorov v lokalni skupnosti in dajanjem galerijskih površin na voljo otrokom, ki ravno v predšolskem obdobju zmorejo pokazati predvsem z likovnimi deli največ neobremenjene ustvarjalnosti, pa ne samo gradimo prihodnost ampak tudi nastavljamo ogledalo vsem nam.