KONTAKTNI PODATKI
ZASEBNI VRTEC ZARJA Perovo 28 1241 Kamnik | Tel.: 05 90 75 300 GSM.: 040 773 103 Elektronski naslov: info@vrteczarja.si |
Odprti smo od pon – pet: od 6.00 do 17.00
Obogatitvene dejavnosti so dejavnosti, ki sodijo v izvedbeni kurikul vrtca in jih vrtec izvaja občasno, daljši ali krajši čas. So vsebinska popestritev osnovnega programa.
V izvedbeni kurikul v našem vrtcu vnašamo številne obogatitvene programe, ki so povezani z vizijo in cilji našega vrtca. Posebno pozornost posvečamo otroškemu petju, ljudskemu plesu, bralni kulturi, kulturni dediščini, praznikom, gibanju, zdravstveni in zobozdravstveni preventivi.
Z dejavnostmi v sklopu projekta Jezik – moj, tvoj, naš, vsem otrokom v vrtcu zagotavljamo spodbudne predbralne in predpisalne dejavnosti za razvoj pojmovanja tiska, fonološkega zavedanja, grafomotorike, vidnega zaznavanja – v skladu z njihovimi razvojnimi značilnostmi ob upoštevanju individualnih potreb, interesov in okolja, iz katerega izhajajo. Preko raznolikih didaktičnih iger omogočamo otrokom spoznavanje jezika, razvoj govora, širjenje besedišča, razvoj razumevanja prebranega ter razvoj pozitivnega odnosa do branja.
V projektu združujemo gozdno in doživljajsko pedagogiko. Ustvarjamo možnosti za tesen stik, dotik, poslušanje, okušanje, opazovanje narave. Otroci spoznavajo lastnosti narave, njeno raznovrstnost, raznobarvnost preko doživljanja in na podlagi izkušnje ter praktičnega dela. Senzorni vrt ponuja prostor za obilico aktivnosti, ki bogatijo dopoldneve. Otrokom omogoča spodbudno in inovativno učno okolje, igralnico na prostem. Pri raziskovanju senzornega vrta se otroci soočajo z različnimi problemskimi situacijami. Vzgojitelji jih spodbujajo k pridobivanju novih spoznanj z raziskovanjem (živalski, rastlinski svet, različni naravni in vremenski pojavi), opazovanjem in dokumentiranjem. Vključevanje vsebin zgodnjega naravoslovja razvija otrokov čustveni odnos do narave, ki je predpogoj za oblikovanje odgovornosti do narave.
Z dejavnostmi v sklopu projekta Varno po kamniških poteh, ki je nadaljevanje projekta Abeceda prometne varnosti, izvajamo sistematično preventivno prometno edukacijo otrok in posredno njihovih staršev. Vsebine iz področja prometne varnosti so vključene v letne delovne načrte vseh oddelkov.
Vsem otrokom, vključenim v naš vrtec, preko projekta zagotavljamo prvo stopnjo sistematičnega procesa učenja plavanja. Nekateri otroci tako že usvajajo preproste oblike gibanja v vodi in plavanja, drugi še krepijo občutek varnosti v vodi in premagujejo strah pred vodo.
V našem vrtcu se pri umetnosti, kot področju kurikuluma, zavedamo pomembnosti uporabe različnih likovnih tehnik. Zato naše delo na področju kiparstva zajema seznanjanje otrok z likovnimi razsežnostmi gline. Strokovni delavci glino otrokom večkrat ponudijo in jim dovolijo, da jo sprva raziskujejo, nato pa njihovo znanje o glini postopno širijo glede na interese in želje otrok. Glina je enostavna za uporabo in otrokom nudi razvijanje vedno novih izraznih možnosti v tridimenzionalnem prostoru.
Naš cilj je, da otroci glino vidijo, vonjaj ter občutijo. Saj ima glina kot mehek in gnetljiv material v predšolskem obdobju pomembno vlogo pri razvoju čutil. Glina prav tako dobro poskrbi za razvoj otrokovih taktilnih občutkov.
Gledališka skupina, ki jo sestavljajo strokovni delavci vrtca Zarja, vsako leto pripravi predstavo za otroke. Kompetence na področju gledališke umetnosti so člani gledališke skupine krepili v sodelovanju z Anjo in Goranom Završnikom. Z mojstrom papirnatega gledališča Branetom Solcetom so ustvarjali papirnate lutke. Raznovrsten gledališki program otrokom v našem vrtcu, omogoča doživljanje in spoznavanje različnih umetniških jezikov in njihovih izraznih lastnosti. Gledališka skupina je v preteklih letih uprizorila predstave Strahec, Muca Copatarica, Če Mrazek nagaja, lutkovno predstavo Zrcalce, Volk in trije prašički, Mojca Pokrajculja, Maček Muri, Sovica Oka, lutkovno predstavo Palčič.